امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1390/12/10 - 08:21
  • 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z9Bz

آخرین وضعیت حقوق و مزایا و تبدیل وضع استخدامی کارکنان دانشگاه



 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اعلام نمود صدور احکام کارگزینی ترمیمی کارکنان که منجر به افزایش حقوق ماهیانه عموم همکاران غیر هیئت علمی می شود ، پایان یافته وامید است با همکاری مبادی ذیربط ، وجوه مربوط تا پایان سالجاری به حساب کارکنان واریز گردد .



آقای دکتر فرزندی پور در ادامه افزود بخشی از این افزایش مربوط به فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا از تاریخ 25/10/90بوده و بر اساس مقررات شامل کارکنان رسمی، پیمانی و طرحی می شود . همچنین با توجه به مصوبه اخیر هیئت امنا دانشگاه ، فوق العاده جذب عموم همکاران رسمی، پیمانی،طرحی و قراردادی تبصره 3 و 4 از تاریخ 1/12/90 برقرار گردیده و احکام کارگزینی اصلاحی نیز برای کارکنان صادر شده است .



وی اضافه نمود وجوه مربوط به پاداش پایان سال (عیدی) کارکنان به استناد مصوبه هیئت محترم وزیران ورای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار ریال به حساب عموم اعضا هیئت علمی و غیر هیئت علمی رسمی ، پیمانی،طرحی و قراردادی تبصره 3 و 4 و شرکتی واریز گردیده است .



سرپرست معاونت توسعه در مورد تبدیل وضع کارکنان گفت نیروهای شرکتی تاسیسات، آشپزخانه و فضای سبز نیز با توجه به بخشنامه اخیر ریاست جمهوری و ابلاغیه وزارت متبوع به قراردادی تبصره 4 ماده2 همانند سایر نیروهای شرکتی تبدیل وضع خواهند یافت . از سوی دیگر با هماهنگی استانداری اصفهان برگزاری آزمون تبدیل وضع استخدامی نیروهای قراردادی منتقله از کلان شهرتهران به دانشگاه در دست اقدام می باشد. همچنین با توجه به رایزنی و پیگیری بعمل آمده ،آزمون استخدامی تبدیل وضع نیروهای قراردادی به پیمانی برای مراکز بهداشتی درمانی مناطق کمتر توسعه یافته و با جمعیت کمتر از 12000 نفر نیز توسط استانداری اصفهان برگزار خواهد شد.



آقای دکتر فرزندی پور در پایان اضافه نمود پرداخت بخشی از وجوه مربوط به بیمه تکمیلی درمان کارکنان به مبلغ  000/000/200 ریال انجام گردید و مابقی مطالبات بیمه تکمیلی کارکنان پس از رسیدگی توسط کارشناس منتخب دانشگاه در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.ضمناً مراحل اداری جایگزینی بیمه تکمیلی جدید به جای بیمه معلم در جریان است.



  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 101925
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم