امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/04/04 - 16:48
  • 38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZhFz

بازدید مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه و مدیران ستادی از پروژه های در حال اجرای دانشگاه

مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر امور مالی، مدیر دفتر فنی، مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه روز جمعه مورخ 1402/3/19 به صورت سرزده از پروژه های در حال اجرای دانشگاه و نیز آشپزخانه بیمارستان های نقوی و متینی و سیدالشهداء بازدید نمودند...




 مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر امور مالی، مدیر دفتر فنی، مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه  روز جمعه مورخ 1402/3/19 به صورت سرزده  از پروژه های در حال اجرای دانشگاه و نیز آشپزخانه  بیمارستان های نقوی و متینی و سیدالشهداء بازدید نمودند.



 به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه دانشگاه،  مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه در بازدید از روند آماده سازی محل نصب دستگاه MRI  نظریه های ارشادی خود را در خصوص اجرای سقف کاذب، رنگ آمیزی  و موارد تاسیساتی و دیوارکوبی این بخش به کارشناسان مربوطه ارائه نمود.



نبی اله تازنگ  به همراه تیم فنی خود، از آشپرخانه بیمارستان متینی به منظور بررسی امکان بازسازی جهت انجام امور طبخ و توزیع غذای بیمارستانها و دیگر مراکز بهداشتی درمانی و اداری سطح شهر ، بازدید و بررسی های فنی  لازم را به عمل آورد.



وی همچنین با حضور در  روستاهای ازناوه و قزاآن از میزان پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی این  روستاها با خبر شد و توضیحات مربوطه به پیمانکار ارایه نمود.










  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102788
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم