امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/05/24 - 10:44
  • 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZZRz

جلسه هم اندیشی در خصوص کسورات سازمانهای بیمه ای برگزار شد

با نشستی که در تاریخ 18/05/96 در سالن شهدا برگزار شد، معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه به همراه جمعی از مسئولین و ناظرین بیمه وهمچنین مسئولین درآمدی کلیه واحدها حضور داشتند، مباحثی در جهت هماهنگی های بیشتر برای اجرای بهتر فرایندها و کاهش کسورات مطرح گردید....




با نشستی که در تاریخ 18/05/96 در سالن شهدا برگزار شد، معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه به همراه جمعی از مسئولین و ناظرین بیمه وهمچنین مسئولین درآمدی کلیه واحدها حضور داشتند، مباحثی در جهت هماهنگی های بیشتر برای اجرای بهتر فرایندها و کاهش کسورات مطرح گردید.



در ابتدا دکنر حسین نیکزاد محوریت این نشست را ارائه بهترین راهکار در جهت سهولت فرایند پذیرش تا ترخیص و ارائه بهتر خدمات با کیفیت معرفی کردند.



در همین راستا و با توجه به ارائه نظرات کارشناسان مربوطه مقرر گردید جزوه آموزشی مربوط به شیوه نامه رسیدگی به اسناد بستری مربوط به هر بخش توسط اداره درآمد تدوین و در اختیار کلیه واحدها قرار گیرد.



همچنین در ادامه این نشست مباحثی مانند تعیین تکلیف بیمار قبل از ترخیص،پزشکان 2k  و 1k، راه اندازی post ccuو مواردی از این قبیل مطرح و اعضاء جلسه به تبادل نظر پرداختند.



در پایان دکتر نیکزاد همکاری و مساعدت بیشتر سازمان های بیمه گر در خصوص شناسایی عوامل و گلوگال هایی را که باعث ناهنجاری های موجود در فرایندها می گردد را خواستار شدند. 








  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102258
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم