امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/07/19 - 11:12
  • 40
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZwPz

جلسه هم اندیشی مسئولین امورمالی کلیه مراکز با مدیرامورمالی و کارشناسان ستادی دانشگاه

با نشستی که روز یکشنبه در سالن شهدا برگزار شد در خصوص تمامی ناهنجاریها و چالشهای حوزه امورمالی بحث وتبادل نظر گردید.




در ابتداء سید محمد بهشتی ضمن عرض تبریک به خانم چاکری بعنوان کارمند نمونه و آقای رعیت که به جرگه مسئولین امورمالی دانشگاه افزوده شده اند برای این دو همکار گرامی آرزوی موفقیت داشتند.سید محمد بهشتی از نزدیکی جلسه هیئت امنا سخن به میان آوردند و بستن حسابهای سال1394 و تهیه صورتهای مالی را از دغدغه های این مدیریت خواندند.ایشان افزودند با استقرار حسابرس دانشگاه در ستاد مرکزی و پایش اسناد مالی توسط حسابرس مراکز باید تمامی اسناد و مدارک مالی را طبقه بندی و در صورت نیاز در اختیار حسابرس مستقل دانشگاه قرار دهند.ایشان با اشاره به تهیه صورت مغایرت بانکی و دفاتر روزنامه و کل به تمامی مسئولین امورمالی دستور آماده سازی این دو مهم را ابلاغ نمودند.



مدیر امورمالی دانشگاه از تمرکز پرداخت حقوق و مزایای درستاد دانشگاه خبر دادند و تشکیل اتاق مونیتورینگ توسط رسیدگی را گام بعدی در مدیریت امورمالی دانست.در ادامه ایشان از دوره های آموزشی ضمن خدمت مطالبی را ارائه نمودند و ارتقاء سطح کیفی کارکنان را از دغدغه های خود دانستند. ایشان با اشاره به کارگاه های آموزشی برگزار شده و نظارت بر ساعات آموزشی نیروهای زیر مجموعه امورمالی ،کنترل و نظارت بر این مهم را از وظایف خود دانسته و افزودند؛با در نظر گرفتن محتوای کارگاه های و نیاز همکارن در حوزه امورمالی و نیز کمبود ساعات آموزشی سعی میکنیم بیشترین کارایی و اثر بخشی را در این حوزه داشته و در این خصوص حق کسی پایمال نخواهد شد.



در ادامه این هم اندیشی امیرعباس جوادیان از کارشناسان اداره درآمد و نظارت برحوزه درآمد، از اهمیت روز افزون این حوزه سخن به میان آورده و با مهم خواندن بخش های زیر مجموعه درآمد خواهان کنترل بیشتر مسئولین امورمالی در این خصوص شدند.ایشان با اشاره به نامه معاونت توسعه مدیریت وزارت متبوع اهمیت و کنترل بر حوزه درآمد را از اولوتهای اول وزارت متبوع خواندند.



در ادامه این نشست حسین سلمان طاهری و محمود محمودزاده از عملکرد واحدها توضیحاتی را  ارائه و کنترل بر حسابهای پرداختنی،علی الحساب سنواتی و عملکرد شش ماه سال 95 را امری ضروری خواندند.



ابوالفضل هنرمند مربی و کارشناس نظام نوین مالی(حسابداری تعهدی) با ارائه گزارشی از نظام نوین مالی خواهان هماهنگی بیشتر همکاران در خصوص تفاهم نامه با مدیریت بودجه شدند و در مورد ماده169 اداره دارایی توضیحاتی ارائه نمودند. در ادامه مباحث مطرح شده داوود نوری در خصوص عملکرد دارایی های سرمایه ای و تملک و پروژه ها توضیحاتی اجمالی ارائه نمود.



دغدغه های مسئولین امورمالی:



مجید محمدی مسئول امورمالی بیمارستان نقوی با ابراز گله از زیر ساختهای اجرایی در سیستم آن را مانعی برای شناسایی و بروزرسانی فعالیت ها و سامانه ها در  سیستم دانستند.که این چالشها را عمدتا منابع انسانی و فرایند اشتباه در حال اجرا نام بردند.



یلدا مومن مسئول امورمالی معاونت توسعه ،عدم ارسال بموقع اسناد به حوزه امورمالی را در جهت واریز تنخواه یکی از مهمترین مشکلات حوزه زیر مجموعه دانستند.


در پایان کلیه مسئولین امورمالی مراکز  خواستار تشکیل جلسه ای با حضور ریاست محترم دانشگاه یا معاونت توسعه مدیریت و منابع شدند.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102175
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم