امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/01/19 - 20:39
  • 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaJR

دیدار نوروزی رئیس و هیات رئیسه دانشگاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه به همراه چند تن از مدیران روز یکشنبه مورخ نوزدهم فروردین سال جاری با دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه  در این دیدار، رئیس و معاونین دانشگاه ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گزارشی مختصر از عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه در ایام نوروز ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام حسینی ضمن تشکر از رئیس و مجموعه شاغل در دانشگاه به بیان رهنمودهایی برای خدمت بهتر به جامعه پرداخت. ایشان در ابتدای سخنان خود با اشاره به مشکلات در مسیر خدمت به مردم، تأکید کرد که نباید ناامید شد و باید به خدای متعال توکل کرد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود  به آیه ای از قرآن کریم اشاره کردو افزود: که در آن خداوند می فرماید: "اگر می خواهید کارتان آسان تر شود، تقوا پیشه کنید و به نیکوترین وجه تصدیق کنید."

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه در غزه ۸۰ تا ۹۰ درصد بیمارستان ها از مدار خارج شده بودند، گفت: اما مردم غزه با روحیه جهادی توانستند بر مشکلات خود غلبه کنند. ایشان تأکید کردند که این روحیه جهادی باید در بین ما نیز تقویت شود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به لزوم توجه به آرامش روحی کارمندان و دانشجویان اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم خدمات با کیفیتی داشته باشیم، باید اول از همه آرامش روحی کارکنان را تأمین کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پایان با تشریح و دسته بندی نقدها گفت: بخشی از انتقادات را باید به عنوان فرصتی برای پیشرفت نگاه کرد و از آنها استفاده کرد.

گفتنی است در این دیدار مشاور رییس دانشگاه در امور بانوان ،مدیر هسته گزینش و سرپرست اداره روابط عمومی واداره بازرسی و حراست نیز حضور داشتند .

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 128944

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید