امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/04/18 - 11:13
  • 62
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZfCz

عملیات عمرانی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) در کاشان آغاز شد

عملیات عمرانی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)، با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در کاشان آغاز شد.




عملیات عمرانی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع)، با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در کاشان آغاز شد.



نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) کاشان گفت: ارتقای سطح سلامت و توسعه بخش بهداشت و درمان جامعه تنها با مشارکت خیّرین محقق می شود.



عباسعلی منصوری افزود: در هیچ کشوری سیستم پزشکی تحت عاملیت منحصر دولت موفق نیست و مشارکت مردم و خیّرین برای تامین و توسعه بخش سلامت نقش بسزایی دارد.



وی تصریح کرد: با وجود تلاش دولت در این عرصه بسیاری از مردم توان مالی برای بهره مندی از خدمات درمانی و در برخی از موارد مراجعه به بیمارستان را ندارند.



نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس، آموزش و بهداشت را یکی از شاخص های مهم توسعه دانست و یادآور شد: انجام اقدامات خیرین در عرصه خطیر بهداشت و سلامت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و خیّرین این حوزه با حمایت و کمک های مالی خود ضمن بهره مندی از اجر معنوی موجب ارتقاء سطح بهداشتی و سلامت جامعه می شوند.



منصوری، با اشاره به این که انجام امور خیر و خداپسندانه باقیات الصالحاتی ارزشمند برای خیّرین خواهد بود، اظهار داشت: انجام اقدامات خداپسندانه در عرصه های مختلف می تواند در ارتقای کیفیت زندگی مردم نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین با اشاره به اجر معنوی کار خیر خاطرنشان کرد: بی شک کمک مالی خیّران نیکوکار به بخش سلامت، موجبات خشنودی خالق و تسکین آلام مخلوق را فراهم می کند.



دکتر محمد حسین اعرابی اظهار داشت: این پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با مشارکت 100 درصدی خیّر سلامت حاج حبیب اله گلشن راه اندازی می شود.



وی، با اشاره به ساخت این پلی کلینیک در چهار طبقه جنب ساختمان اداری معاونت درمان دانشگاه با زیر بنایی بالغ بر 1250متر مربع گفت: این پلی کلینیک دارای اتاق عمل جراحی، آزمایشگاه تشخیص سرطان، بخش سونوگرافی، رادیولوژی، مرکز تحقیقات سرطان پستان و کلینیک های وابسته می باشد.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به فعالیت این پلی کلینیک تا پایان سال تاکید کرد: ارزیابی سرطان پستان مهم ترین بخش فعالیت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) است.



دکتر اعرابی ادامه داد: از جمله امتیازات این پلی کلینیک، مجهز نمودن آن به تجهیزات و امکانات پیشرفته توسط این خیّر بزرگوار است.



حاج حبیب اله گلشن خیّر سلامت این پروژه نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این پلی کلینیک بتوان گامی ارزشمند در مسیر سلامت جامعه برداشت.



وی، جلب رضایت الهی، کوشش برای کاهش درد نیازمندان و تجلی مبانی والای انسان دوستی را از جمله اهداف خود در این راستا برشمرد.



 



















  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 101988
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم