امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/04/31 - 09:44
  • 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgPz

مدیریت امورمالی"کارشناسان امورمالی ستاد برای تهیه صورتهای مالی و پایش عملکرد سه ماه دوم سال" آماده باشند

جلسه ای که روز چهارشنبه مورخ30/4/1395 در دفتر مدیر امورمالی برگزار گردید، محوریت جلسه بر پایه بستن حسابهای سال1394 و تهیه صورتهای مالی استوار گردید.




جلسه ای که روز چهارشنبه مورخ30/4/1395 در دفتر مدیر امورمالی برگزار گردید، محوریت جلسه  بر پایه بستن حسابهای سال1394 و تهیه صورتهای مالی استوار گردید.



در ابتدا جلسه سید محمد بهشتی ضمن یادآوری موارد با اهمیت در خصوص بستن حسابها و تهیه صورت مالی متذکر شدند؛کارشناسان ستادی باید در حیطه وظایف خود با دقت کامل اقدام نمایند و هماهنگی های لازم را برای تسهیل در تهیه صورتهای مالی اعمال کنند تا خللی در این خصوص انجام نپذیرد.



ایشان در ادامه خاطر نشان کردند؛از آنجائیکه  جلسات پایش عملکرد واحدها در سه ماه اول سال جاری از بازخورد خوبی برخوردار بود،کارشناسان ستادی باید در جهت بهبود روند فعالیتها و وحدت رویه و همچنین ادامه پایشها در سه ماه دوم سال برنامه ریزی های لازم را تنظیم نمایند.



مدیر امورمالی دانشگاه از اهمیت و حساسیت ارائه صورتهای مالی به خزانه و حسابرس مستقل سخن به میان آوردند و خاطرنشان کردند؛با توجه به مقبول بودن گزارش حسابرس سال قبل واهمیت آن برای وزارت متبوع و همچنین روند روبه رشد مدیریت امورمالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به نسبت دانشگاه های علوم پزشکی کشور،امسال این مدیریت از مسئولیت خطیر تری برخوردار می باشد و باید برای ثبات این امر مهم از تلاشی فروگزار نباشیم.



در این نشست ضمن حضور معاون امورمالی دانشگاه ،کارشناسانی از حوزه های دفتر داری،رسیدگی،اعتبارات و اداره درآمد حضور داشتند.




  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102160
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم