امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/20 - 12:28
  • 184
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZmGQ

نشست سرپرست و کارشناسان اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی با معاون توسعه مدیریت و منابع و مشاور اداری مالی رییس دانشگاه

جلسه‌ای با حضور معاون توسعه و مشاور محترم ریاست دانشگاه، مدیر و کارشناشان اداره منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع در ابتدا سرپرست  اداره منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی مسائل جاری مهم  عمرانی دانشگاه و مشکلات پیش رو را مطرح کرد.

 بنابر این گزارش :در ادامه کارشناسان اداره منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی نیز در مورد مسائل مختلف در این حوزه را مطرح کردند و خواستار پیگیری از سوی مسئولین دانشگاه شدند.

این گزارش حاکیست:معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نیز در  این جلسه هماهنگی بین اداره منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی در خصوص برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی دانشگاه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های اداره منابع فیزیکی در راستای بهبود روند اجرای پروژه‌های عمرانی را خواستار شد .

دکتر نجات خیری پور در ادامه  افزود: مسائل و مشکلات اداره منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه  از جمله پرداخت حق فنی کارشناشان این اداره  در آینده نزدیک پیگیری و پرداخت خواهد شد.

 دکتر خیری پور در پایان: لزوم هماهنگی بین اداره منابع فیزیکی و همچنین برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای پیشرفت پروژه ها را خواستار شد.

گفتنی است:پیگیری اتمام پروژه های  عمرانی مهم دانشگاه همچون بیمارستان امام حسن آران و بیدگل، خانه بهداشت های روستایی از دیگر مباحث این جلسه بود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 125592
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید