امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/09/16 - 11:16
  • 117
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyzQ

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت روز دانشجو

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پیامی 16 آذر(روز دانشجو) را به دانشجویان تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم ملی کشور ما رویدادهای بسیاری را در ذهن ما تداعی می‌کند که هر یک روایتگر یک رویداد قابل وصف است که اهمیت آن به عنوان نمادی ارزشمند،  قابل تقدیر و تکریم است.

شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی و در تاریخ ایران به عنوان نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استقلال طلبی فرزندان این مرز و بوم را برای همیشه در تاریخ ثبت نماید .

این روز فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به تاکید معظم له مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند و الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نحوی ملموس به نمایش بگذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، 16 آذر و روز دانشجو را به همه دانشجویان کشور و به ویژه دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان تبریک عرض نموده  و امیددوارم همواره  با شور جوانی و هدفمند در مسیر توسعه علمی کشور حرکت کنند.

از خداوند متعال عزت، تندرستی و سربلندی و موفقیت همه عزیزان را خواستارم.  

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 124578
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید