امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/01/16 - 14:09
  • 256
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZHHR

کاشت بیش از ۲۰۰ نهال توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در اقدامی خداپسندانه، بیش از 200 نهال کاشتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه   در راستای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست ایجاد فضای سبز و زیبا و افزایش حس مسئولیت پذیری دانشجویان نسبت به محیط زیست و همچنین  ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان بیش از 200 نهال در پردیس دانشگاه، پردیس آران وبیدگل ودیگر محوطه های دانشگاه  کاشته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: در دنیای امروز که با چالش های زیست محیطی متعددی روبرو هستیم، حفظ و نگهداری از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است کاشت درختان به عنوان یکی از ساده ترین راهکارها برای مقابله با آلودگی هوا و حفظ منابع طبیعی، می تواند نقش بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی انسان ها داشته باشد .

دکتر نجات خیری پور گفت هدف از این اقدام خدا پسندانه را  ایجاد حس تعلق خاطر و مسئولیت پذیری دانشجویان نسبت به فضای سبز، ترویج فرهنگ کار گروهی و همدلی بین دانشجویان ایجاد فضای شادابی و نشاط برشمرد.

دکتر خیری پور در پایان گفت: کاشت بیش از 200 نهال توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان که به مناسبت روز درختکاری ، عید نورورز و روز طبیعت انجام شده است، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است که می تواند تاثیرات مثبت زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال داشته باشد. امید است که این برنامه الگویی برای سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی باشد.

  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 128918

تصاویر

مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید