امروز : 15 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/10/05 - 14:26
  • 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQPz

کسب گزارش مطلوب توسط امور مالی در زمینه عملکرد مالی سال 94 در جلسه هیات امناء دانشگاه

روز شنبه مورخ 4/10/95 جلسه هیات امنا در دفتر آقای دکتر امین لو دبیر مجامع و شوراها و هیاتهای امنا وهمچنین سایر اعضاء به ویژه استاندار محترم استان اصفهان و نمایندگان معاونتهای وزارت متبوع تشکیل شد،...




روز شنبه مورخ 4/10/95 جلسه هیات امنا در دفتر آقای دکتر امین لو دبیر مجامع و شوراها و هیاتهای امنا وهمچنین سایر اعضاء به ویژه استاندار محترم استان اصفهان و نمایندگان معاونتهای وزارت متبوع تشکیل شد،که امورمالی موفق به کسبگزارش مقبولدرزمینه انجام عملیات مالی در سال 94 گردید.



پس از ارائه گزارش توسط حسابرس منتخب هیات امنا و اعلام این موفقیت مجموعه امور مالی دانشگاه مورد تقدیر و تشکر آقای دکتر امین لو ، اعضاء محترم هیات امنا و نمایندگان محترم معاونتهای وزارت متبوع قرار گرفت .



مبحث قیمت تمام شده یک عمل CTاسکن در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی و قیمت تمام شده یک عمل لیزیک در بیمارستان متینی که بصورت power pointتهیه شده بود ، به عنوان یکی از تکالیف هیات امنا سال گذشته ارائه و مورد توجه اعضاء هیات امنا  قرار گرفت .



سید محمد بهشتی مدیر امورمالی دانشگاه در این خصوص افزودند :مدیریت امور مالی کسب این موفقیت را مدیون حمایتها و پشتیبانی رئیس محترم دانشگاه دانستند و در ادامه ایشان خاطرنشان کردند؛ ثمرة تلاش ها و زحمات شبانه روزی مجموعه بزرگ امور مالی  و تک تک همکاران در واحدهای دانشگاهارائه خدمات با کیفیت به هموطنان  بوده که گزارش مقبول حسابرس مهر تاییدی بر این حرکت عظیم و بی وقفه مجموعه بزرگ امورمالی است.


مدیر امورمالی در پایان با اشاره به دومین سال مطلوب بودن گزارش حسابرس، از زحمات تمامی همکاران در این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آورده وآرزوی تندرستی و سلامتی از خداوند متعال برای تمامی همکاران خواستار شدند.ایشان خاطرنشان کردند که انشائالله بتوانیم با هماهنگی و همکاری همه شما عزیزن گامهای بعدی نظام نوین مالی را محکمتر برداریم .


  • گروه خبری : اخبار مدیریت امور مالی
  • کد خبر : 102192
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم