امروز : 14 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/12/07 - 08:04
  • 15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3Uz

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پیامی میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه متن پیام تبریک دکتر حسین نیک زاد به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم‏



بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان از آغاز خلقت تا پایان روزگار، در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاری شده است. روزی که به برکت و حرمت بزرگ زن دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند.



بی‌تردید انتخاب میلاد حضرت فاطمه (س) به‌عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. بزرگداشتی افتخارآمیزومسئولیت آفرین و نیز فرصتی است که در این " آینه خدای نما " بنگریم و " فاطمی شدن " را به مجاهدت طلب کنیم و بااخلاق بهشتی دختر پیامبر(ص) شبیه‌تر گردیم.



اینجانب سالروز میلاد خجسته بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والای زن را به مادران و بانوان بزرگوار دانشگاه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همه، توفیق بهره‌گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را به دست آوریم و محیط دانشگاه و محیط جامعه از عطر وجود آن بی‌بدیل خلقت معطر گردد.



دکتر حسین نیک زاد



معاون توسعه مدیریت و منابع


  • گروه خبری : اخبار معاونت
  • کد خبر : 102432
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم