امروز : 13 تیر 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1397/03/12 - 20:59
  • 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaSz

اولین جلسه کمیته تخصصی مدیریت عملکرد دانشگاه برگزار شد


اولین جلسه کمیته تخصصی مدیریت عملکرد از کمیته‌های زیرمجموعه کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه در روز پنجشنبه مورخ 97/1/30  در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد. در این جلسه آقای دکتر حسین نیکزاد رییس کمیته مدیریت عملکرد ( و معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر کارگروه توسعه مدیریت دانشگاه) با اشاره به ترمیم ساختار کارگروه و کمیته‌های زیرمجموعه، به بیان انتظارات مدیریت ارشد دانشگاه از کارگروه و کمیته‌های مذکور به عنوان مرکز برنامه ریزی و تعیین خط مشی اداری کلان دانشگاه پرداختند.  



سپس شرح وظایف کمیته مرور گردیده و در ادامه آقای رضا رضائی دبیر کمیته مدیریت عملکرد (و مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه)، اقدامات و فعالیت‌های در حال انجام کمیته را تشریح و همچنین برنامه‌های سالجاری آن را جهت اظهار نظر و تصویب کمیته، ارایه نمودند. سپس هر یک از حاضران نظرات و دیدگاه‌های خود را ابراز کردند.



گفتنی است اعضا کمیته ضمن تصویب برنامه‌های ارایه شده، بر پیگیری نتایج حاصل از پایش عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی دانشگاه تاکید نموده و خواستار برگزاری جلسات جداگانه با مسوولان واحدهای دارای نقاط ضعف عملکردی و آسیب شناسی نقایص موجود و نیز اصلاح نقاط ضعف مربوط به هر واحد شدند. همچنین اعضا کمیته، خواهان بررسی و تعیین همپوشانی شاخص‌های مورد استفاده در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و اعلام شاخص‌های پیشنهادی جدید توسط واحدهای دانشگاه گردیدند.


  • گروه خبری : اخبار مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
  • کد خبر : 102325
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم