- 1390/11/13 - 11:21
- زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
- /Z6Bz
برگزاری جلسه در مورد هماهنگی گزارشات ارسالی به هیات امنا
به منظور هماهنگی گزارشات ارسالی به هیات امنا دانشگاه ،جلسه ای در روز پنج شنبه مورخ 13/11/90 با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع ،دبیر دفتر هیات امنا ، سرپرست دفتر معاونت توسعه ،سرپرست مدیریت بودجه ،سرپرست مدیریت توسعه و منابع انسانی ،سرپرست مرکز آمار و فناوری اطلاعات و نمایندگان معاونت های آموزشی،درمان و بهداشتی دانشگاه در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار گردید و پس از بحث و تبادل نظر،هماهنگی های لازم پیرامون شاخص های مورد ابهام به عمل آمد.
![]() | ![]() |
![]() |
