- 1401/12/23 - 16:14
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZFEz
جلسه هماهنگی استقرار دولت الکترونیک برگزار شد
جلسه هماهنگی استقرار دولت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات و سایر اعضاء روز سه شنبه مورخ 23/12/1401 در دفتر معاونت توسعه برگزار شد...
جلسه هماهنگی استقرار دولت الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور مشاور مالی و اداری رییس دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات و سایر اعضاء روز سه شنبه مورخ 1401/12/23 در دفتر معاونت توسعه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه، دکتر خیری پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نشست در خصوص توسعه خدمات مبتنی بر وب در راستای استقرار دولت الکترونیک و صرفه جویی در مصرف کاغذ و حذف پرونده های بایگانی بیماران بحث و تبادل نظر شد.
مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گفت: در راستای برگزاری منظم و پیگیری جلسات دولت الکترونیکی مرکز آمار و فناوری اطلاعات به عنوان دبیرخانه کارگروه دولت الکترونیک تعیین شد.
دکتر احسان نبوتی با اشاره به اینکه به موازات تشکیل کارگروه دولت الکترونیکی دانشگاه، در هر معاونت یک کارگروه تشکیل خواهد شد، اظهار داشت: استفاده از میکرو فیلم جهت مدیریت آرشیو اسناد، اسکن پرونده سال های قبل بیمارستان ها بمنظور ثبت در سامانه آرشیو اسناد الکترونیکی، استفاده و ثبت نسخه ها و نتایج تشخیصی و درمانی در فرم های الکترونیک در درمانگاه های سرپایی و ... از موارد مطرح شده در این نشست بود.