امروز : 03 دی 1403
معاونت توسعه مدیریت و منابع
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
جواد کریم زاده
مسئول دفتر


شرح وظایف مسئول دفتر
  • تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها
  • تهيه و تنظيم گزارشات لازم پيرامون مطالب و وقايع مهم روزانه جهت ارائه به معاون توسعه  دانشگاه
  • تنظیم برنامهو دستور کار همچنین صورتجلسه هیات رئیسه دانشگاه و ابلاغ آن به واحدهای ذیربط و پیگیری مصوبات جلسات مذكور
  • برر  بررسی درخواست‏ مراجعه كنندگان و  رسیدگی به آنها بدون لزوم اظهار نظر معاون توسعه.
  • نظارت بر تهیه و تنظیم برنامه های لازم مدیریت اسناد و آرشیوهای واحدهای تابعه دانشگاه
  • هماهنگی بین معاونتها، مسئولین و افراد ذیربط برای برگزاری جلسات با رئیس دانشگاه
  • تهیه، تنظیم و ابلاغ دستورات، بخشنامه ها و سایر خط مشی های رئیس دانشگاه به اشخاص و مؤسسات ذيربط و واحدهای تابعه و پیگیری جهت اجرایی شدن آنها تا حصول نتیجه
  • دریافت مکاتبات واصله از داخل و یا خارج از دانشگاه و ابلاغ دستورات و نظرات ریاست دانشگاه به واحدهای تابعه و موسسات و سازمانهای خارج از دانشگاه/دانشکده
  • دریافت ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی مربوط به حوزه معاونت توسعه
  • ثبت پی نوشتها و دستورات مکتوب و شفاهی در دفاتر مربوطه و ابلاغ آنها به اشخاص و واحد های مربوطه و پیگیری تا حصول نتیجه نهایی
  • نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه و میزان محرمانگی
  • دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه‌ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
  • تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز
  • جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
  • پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعه کنندگان مربوطه 
  • اطلاع‌رسانی وقایع و اخبار مرتبط به مقام مافوق در زمان مناسب و کیفیت مطلوب
  • پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  • ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
  • ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه
  • گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
  • تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
  • اطلاع رسانی به  اعضای شرکت‌کننده در نشست ها و کمیسیون ها
  • آماده کردن پیشینه‌ها و پرونده‌های مربوط به کمیسیون ها، جلسات و سمینارها
  • انجام سایر امور محوله در راستای اهداف و وظایف از سوی مقام مافوق