- 1402/09/18 - 14:37
- زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
- /ZdAQ
جلسه آموزشی و توجیهی مدیریت فرایند خرید کالا و خدمات برگزار شد
با هدف پایش و آشنایی کارشناسان مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد با مدیریت فرایند خرید کالا و خدمات، جلسه آموزشی و توجیهی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد گفت: در این جلسه آموزشی ضمن اهمیت مدیریت فرایند خرید کالا و خدمات، و تاکید بر این که این فرایند باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود تا ضمن تامین نیازهای دانشگاه، از هدر رفت منابع جلوگیری شود.
مجتبی رزاقی افزود: در این جلسه که، مدیران و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد حضور داشتند سوالات و ابهامات خود را در مورد مدیریت فرایند خرید کالا و خدمات مطرح کردند.
گفتنی است، این جلسه آموزشی و توجیهی در راستای آشنایی با مدیریت فرایند خرید کالا و خدمات برگزار شد.

نظر دهید