- 1402/10/08 - 17:17
- زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
- /Z4RQ
جلسه هماهنگی مدیر امور مالی دانشگاه با مسئولین مالی دانشکده ها
جلسه هماهنگی مسئولین مالی دانشکده های پزشکی ، پرستاری و مامایی، بهداشت ، پیراپزشکی و دندانپزشکی با مدیر امور مالی دانشگاه در خصوص موارد مالی و به ویژه موضوع حق التدریس اعضای هیات علمی در دفتر مدیر مالی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه: مدیر امور مالی دانشگاه به اهمیت موضوعات مالی مرتبط با حوزه آموزش و پردیس دانشگاه پرداخته و گفت: حق التدریس اعضای هیات علمی باید با دقت و رعایت مقررات مربوطه پرداخت شود.
بنابراین گزارش : در این جلسه مقررات مربوط بر اساس آیین نامه حق التدریس اعضای هیات علمی دانشگاه مورد مطالعه و بحث قرار گرفت.
در جلسه مربوطه، همچنین مسئولین مالی دانشکده ها نیز نقطه نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف مالی در حوزه آموزش دانشگاه را بیان کرده و مدیر مالی دانشگاه نظرات ارشادی در خصوص موضوعات مطرح شده را ایراد نمود.
نظر دهید