- 1402/10/24 - 12:14
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /ZnHQ
قابل توجه همکاران گرامی توضیحات تکمیلی در مورد فعال کردن سامانه پیامکی بانک ملی
روش فعالسازی سامانه پیامک بانک ملی
به منظور فعالسازی سامانه پیامک بانک ملی ایران، بدون نیاز به مراجعه حضوری در شعبه، با استفاده از سامانه بام به آدرس https://my.bmi.ir مراحل زیر را انجام دهید:
در منوی سمت راست، قسمت تنظیمات خدمات پیامکی را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده لیست حسابهای خود را مشاهده میکنید. در این قسمت میتوانید سرویس پیامکی خود را برای حساب مورد نظر و بر روی شماره موبایل مشاهده شده فعال یا غیر فعال کنید.
پس از انتخاب سرویس مورد نظر پنجره تاییدی باز شده و با انتخاب کلید ثبت شناسه تایید برای شما ارسال میشود.
با ورود شناسه مورد نظر میتوانید سرویس پیامکی خود را فعال یا غیر فعال نمایید.
توجه داشته باشید که این کار با مراجعه حضوری به شعبه نیز امکانپذیر است و قبل از انجام سرویس لازم است استعلام آنلاین ثبت احوال توسط شعبه انجام شده باشد و سیم کارت معرفی شده به نام صاحب حساب باشد.
در صورتی که کد رهگیری ثبت احوال خود را در فرم افتتاح حساب وارد کرده باشید و یا کپی مدرک کارت ملی هوشمند ضمیمه فرم افتتاح باشد و همچنین سیم کارت معرفی شده به بانک به نام شما باشد کلیه استعلامهای لازم از سمت بانک انجام شده و برای فعال سازی سرویس پیامکی مشکلی وجود ندارد.
نظر دهید