شرح وظایف
x
- بررسی صورتحساب های اموال رسیده/فرستاده از واحدهای تابعه از نظر صحت ثبت و کنترل امضاهای امین اموال و حصول اطمینان از رعایت کلیه موارد قانونی و دستورالعمل ها و ایین نامه های مصوب دانشگاه، کلیه موارد قانونی و دستورالعمل.
- بررسی دارایی های ثابت جهت در نظر گرفتن ذخیره کاهش ارزش دارایی برای دارایی های صدمه دیده و غیرقابل استفاده در پایان سال مالی
- بررسی و نهایی نمودن صورت گردش اموال موجود در انبارها
- مطالعه مستمر قوانين ، بخشنامه ها و دستورالعملهاي مربوط به حوزه كاري
- شركت در دوره هاي آموزشي پيش بيني شده جهت توسعه مهارتهاي فردي در شغل مورد تصدي
- نظارت و کنترل اموال تحویلی به واحدها و پرسنل و به روز کردن لیست اموال تحویلی در مقاطع مشخص
- نظارت بر حفظ و حراست اموال دانشگاه و نحوه استفاده از آن ها در سطح دانشگاه
- همکاری لازم در خصوص شمارش فیزیکی موجودی انبارها
- پیگیری های مستمر در خصوص اموال امانی دانشگاه نزد دیگران و گزارش مستمر اقدامات انجام شده به مقام مافوق در این خصوص.
- صورت برداری و پلاک کوبی دارایی های ثابت بر اساس »دستورالعمل مربوطه»
- انجام محاسبات و اعمال کنترل های لازم در خصوص قیمت گذاری اموال رسیده/ اموال فرستاده و اموال امانی
- صدور اسناد حسابداری مربوط به اموال خریداری شده و هرگونه تغییرات بعدی.
- ارائه طریق وانجام محاسبات مربوط به دارایی های ثابت فروخته شده، اسقاط و یا بلااستفاده.
- انجام محاسبات استهلاک دارایی های ثابت و پیگیری انتقال به موقع دارایی های در جریان تکمیل به حساب های مربوطه.
- اعلام وصول از کلیه دانشگاهها و واحدهای تابعه مبنی بر وصول اموال تحویلی
- ثبت مشخصات کامل اموال و دارایی ها در دفتر و سیستم کامپیوتری (در صورت وجود) بصورت شماره های سریالی (پلاک اموال) و نصب و شماره مذکور بر روی دارایی
- تهیه و ارائه گزارشات مربوط به اموال دانشگاه طبق فرم های اموالی
- تهیه گزارش مربوط به سفارش خریدها و رسید انبارها در خصوص اموال
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق